Dag van de Hoorn

Op 21 januari 2024 organiseerde de Waterlandse Harmonie de Dag van de Hoorn.

Op deze dag werden er workshops door Jasper de Waal, Liz Hunfeld-Chell en Mees Vos gegeven.

Daarnaast was er een tuinslanghoornworkshop door Milo Maestro.

Je kon je inschrijven voor voor de Hoorn-dag op 21 januari 2024 via het inschrijfformulier op deze pagina (onder aan de pagina).

Speciaal voor de Hoornisten onder de 18 jaar: jullie kunnen kans maken om tijdens het gezamenlijke concert een solostuk voor hoorn te mogen spelen met ons orkest. Hiervoor kan je de bladmuziek opvragen en een link met meer uitleg krijgen.

Laat je Hoor'n !

Download hier de flyer

Het programma op 21 januari:

Workshops
Gezamenlijke warming up om 10:00 uur Daarna worden er technieklessen gegeven tot 12:30 uur.

’s Ochtends worden de lessen gegeven door Mees Vos en Liz Hunfeld-Chell.

Na de gezamenlijke lunch worden ’s middags de lessen gegeven door Jasper de Waal en Liz Hunfeld-Chell en Mees Vos.

’s Middags vanaf half 2 geeft Milo Maestri een workshop tuinslanghoorn voor iedereen, jong en oud: je maakt samen een hoorn van een stuk tuinslang en je leert die bespelen.
De tuinslangmuzikanten spelen tijdens het concert een stuk samen met het orkest.

Vanaf 15:00 uur is er een orkestrepetitie van de Waterlandse Harmonie met de solisten en workshopdeelnemers.

Om 17:00 uur concert met solisten, ensembles en tuinslangworkshoppers.

Entree concert 5 euro

30 euro voor de hele dag incl. lunch
15 euro met Stadspas/CJP of onder 18 jaar
Tuinslangworkshop 5 euro

Locaties
’s Ochtends
:
Huis van de Wijk Waterlandplein

’s Middags:
Muziekschool Amsterdam Noord

Beide zijn op loopafstand van elkaar en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Terugblik in beeld van de workshops en het optreden na afloop*

* Als je foto’s ziet waar je zelf op staat en dit achteraf niet op prijs stelt, dan horen we dat graag, dan verwijderen we de foto(s).

Deze inschrijving is inmiddels gesloten. Maar een keer meespelen bij de waterlandse harmonie is mogelijk! Klik hier voor meer informatie

Via het onderstaande formulier kon je je inschrijven voor de hoorndag.

Voor de hele dag waren de kosten 30 euro voor volwassenen en 15 euro met Stadspas/CJP of onder 18 jaar.
De workshop tuinslanghoorn kost 5 euro. Graag na inschrijving het betreffende bedrag overmaken op NL79INGB0005081980 t.n.v. Waterlandse Harmonie ovv je naam en de workshop.